-
۲۲۱
نحوه امضای قرارداد الکترونیکی: اکنون روش های مختلفی برای امضای اسناد به صورت الکترونیکی وجود دارد. استفاده از ویژگی داخلی eSignature مایکروسافت ورد یکی از روشهای رایج است ، اما می توان فهمید که پیچیده است و ورد هنگام ارسال قراردادها ، پیگیری ها و پیگیری آنها پس از ارسال ، عملکردی کوتاه می یابد. احتمالاً ساده ترین و عملی ترین راه استفاده از خدمتی است که به طور خاص برای امضای قرارداد ساخته شده است ، مانند PandaDoc یا DocuSign. این خدمات باعث می شود تا بتوانید امضای شما را به یک قرارداد اضافه کنید و قرارداد را به یک توافق متقابل رسمی تبدیل کنید.
اطمینان حاصل کنید که قرارداد شما از نظر قانونی لازم الاجراست
به عنوان یک قاعده کلی ، اگر از ساختار اساسی یک قرارداد پیروی می کنید ، آن را به صورت کتبی ترسیم کنید ، با یک موسسه حقوقی متخصص در حقوق قرارداد مشورت کنید تا همه چیز را برای شما تأیید کند ، و سپس از هر طرف بخواهید تا آن را امضا کند ، پس قرارداد شما تقریباً است. مطمئناً در برابر اقدامات قانونی ایستادگی خواهد کرد.
اگر می خواهید زندگی را برای خودتان و همه افراد درگیر آسان کنید ، استفاده از سرویس eSignature مانند PandaDoc یا DocuSign یک انتخاب عالی است. برخی از این خدمات حتی طیف گسترده ای از عملکردهای دیگر را ارائه می دهند ، از جمله الگوهای قرارداد قابل تنظیم و همچنین ویژگی های قدرتمند ردیابی اسناد برای دیدن چگونگی تعامل گیرندگان با قراردادهای شما ، به شما در بستن معاملات بیشتر کمک می کند.
سوالات
کدام قراردادها باید به صورت کتبی باشد؟
چه چیزی باعث عدم اعتبار قرارداد می شود؟
آیا یک قرارداد کلامی الزام آور است؟